Σχεδιάστε τις δικές σας Βεβαιώσεις Παρακολούθησης

Το e-vevaiosi.gr σας δίνει την δυνατότητα να σχεδιάζετε όμορφα και εκτυπώσιμα πρότυπα εξατομικευμένων Βεβαιώσεων Παρακολούθησης και Πιστοποιητικών που ταιριάζουν με το brand σας, με  την εκδήλωση σας, με το σεμινάριο σας, με το webinar σας ή με οποιοδήποτε άλλο σκοπό.

Αποθηκεύστε και επαναχρησιμοποιήστε τα πρότυπα Βεβαιώσεων Παρακολούθησης / Πιστοποιητικών σας, ή ακολουθήστε την έμπνευση σας κάθε φορά που χρειάζεστε μαζική αποστολή εξατομικευμένων Βεβαιώσεων Παρακολούθησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με το e-vevaiosi.gr έχετε επίσης την δυνατότητα να ανεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε το προϋπάρχον πρότυπο Βεβαίωσης Παρακολούθησης / Πιστοποιητικού σας;

Χρησιμοποιήστε το e-vevaiosi.gr για να σχεδιάσετε Βεβαιώσεις Παρακολούθησης / Πιστοποιητικά με:

Το λογότυπο σας
Επιλογή επιβεβαίωσης της Βεβαιώσης Παρακολούθησης / Πιστοποιητικού από Ανεξάρτητο Φορέα
Επιλογές προσαρμογής
Το προϋπάρχον πρότυπο σας

Προσθέστε τους παραλήπτες

Το e-vevaiosi.gr συνδυάζει την ευελιξία ενός διαδικτυακού εργαλείου σχεδίασης και την ευρωστία της εξατομικευμένης μαζικής αλληλογραφίας.

Τόσο ο σχεδιασμός όσο και η αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ολοκληρώνεται εύκολα στο e-vevaiosi.gr, χωρίς προηγούμενες δεξιότητες σχεδιασμού ή γνώσεις πληροφορικής.

Η μεταφόρτωση μιας λίστας παραληπτών είναι τόσο εύκολη όσο η συμπλήρωση ενός υπολογιστικού φύλλου ή η μεταφόρτωση ενός αρχείου .csv. Τα ονόματα και τα e-mail είναι φυσικά τα απολύτως απαραίτητα πεδία για να φτάσει ένα εξατομικευμένο e-mail με μία εξατομικευμένη Βεβαίωση Παρακολούθησης / Πιστοποιητικό στον παραλήπτη του.

Πώς βλέπουν οι παραλήπτες τις Βεβαιώσεις Παρακολούθησής τους;

Μόλις ολοκληρώσετε την προετοιμασία του προτύπου της Βεβαίωσης Παρακολούθησης / Πιστοποιητικού, είστε έτοιμοι να τις στείλετε στους παραλήπτες. Πατήστε το κουμπί αποστολής, έτσι ώστε το e-vevaiosi.gr να δημιουργήσει αυτόματα μια εξατομικευμένη Βεβαίωση Παρακολούθησης / Πιστοποιητικό για κάθε παραλήπτη της λίστας σας και να την αποστείλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι παραλήπτες θα λάβουν ένα εξατομικευμένο e-mail με έναν σύνδεσμο που οδηγεί στη Βεβαίωση Παρακολούθησης / Πιστοποιητικό τους, με την προτροπή να την μοιραστούν στα Κοινωνικά Μέσα.

Οι Βεβαιώσεις Παρακολούθησης / Πιστοποιητικά του e-vevaiosi.gr είναι εκτυπώσιμες Βεβαιώσεις υψηλής ανάλυσης, τις οποίες οι παραλήπτες μπορούν να εκτυπώσουν ακόμη και στον οικιακό εκτυπωτή τους, για να διακοσμήσουν με υπερηφάνεια το σπίτι ή το γραφείο τους.

Το πιο αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ

Μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο;

Ναι μπορεί! Ενθαρρύνετε τους παραλήπτες να μοιραστούν τις Βεβαιώσεις Παρακολούθησης / Πιστοποιητικά τους για να βελτιώσουν τα προφίλ τους στο Linkedin, στο Facebook και στο Twitter. Η κοινοποίηση στα Κοινωνικά Δίκτυα σημαίνει ότι οι φίλοι των παραληπτών σας τους θα δουν την Βεβαίωση Παρακολούθησης που έχετε ετοιμάσει, πάνω στην οποία θα αναφέρεται η εκδήλωση ή το webinar που διοργανώσατε και φυσικά η επωνυμία σας.

Οι εκδηλώσεις, τα webinars και τα σεμινάρια σας θα διαδοθούν και θα προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό την επόμενη φορά που θα σχεδιάσετε κάτι παρόμοιο. Όλα αυτά προσφέρονται Δωρεάν.

e-vevaiosi.gr Analytics

Το e-vevaiosi.gr σας παρέχει εκτενείς αναφορές σχετικά με την απήχηση των Βεβαιώσεων Παρακολούθησης / Πιστοποιητικών σας.

Οι δείκτες: CTR, CTOR, Conversion rate, Open rate, Bounce rate, Social Media Sharing rate θα σας καθοδηγήσουν στην στρατηγική marketing στα Κοινωνικά Δίκτυα. 

Πόσα e-mail έχετε στείλει; Πόσα άτομα έχουν ανοίξει το e-mail σας; Πόσα άτομα έχουν μοιραστεί την Βεβαίωση / το Πιστοποιητικό τους στα προφίλ τους στα Κοινωνικά Δίκτυα;

Η απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις είναι σημαντική, για να γνωρίζετε πόσο επιτυχημένη ήταν η εκδήλωσή σας και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Κοινωνικά Δίκτυα για να ισχυροποιήσετε και να αναπτύξετε περισσότερο το προφίλ της επιχείρησής σας.

1. Clickthrough Rate – CTR

Τι σημαίνει Clickthrough Rate; Με τον όρο Clickthrough Rate αναφερόμαστε στο ποσοστό των παραληπτών των e-mail, οι οποίοι έκαναν τουλάχιστον ένα κλικ σε κάποιον από τους συνδέσμους που περιείχε το e-mail.

Πώς υπολογίζεται: (To σύνολο των μοναδικών κλικ ÷ Το πλήθος των e-mail που έχουν παραδοθεί) * 100

Παράδειγμα: Αν από τα 750 e-mail που παραδόθηκαν, οι 250 παραλήπτες έκαναν κλικ σε έναν σύνδεσμο μέσα στο e-mail, τότε το CTR είναι 33.34%. Το ποσοστό 33.34% είναι πάρα πολύ υψηλό (ο μέσος όρος CTR για newsletter είναι 2.62%). Θα πρέπει βέβαια να λάβουμε υπ’ όψιν ότι με το e-vevaiosi.gr δεν στείλατε ένα newsletter αλλά ένα e-mail το οποίο περιέχει την Βεβαίωση Παρακολούθησης / Πιστοποιητικό από το σεμινάριό σας. Ο παραλήπτης του e-mail γνωρίζει πως έχει συμμετάσχει, έχει ζητήσει και αναμένει να λάβει την Βεβαίωση / Πιστοποιητικό του, άρα είναι πολύ πιο πιθανό να κάνει κλικ στον σύνδεσμο που θα λάβει.

Άρα: (250 κλικ συνολικά ÷ 750 e-mail) * 100 = 33,34% Clickthrough Rate

Ο δείκτης Clickthrough rate αποτελεί έναν πολύ σημαντικό δείκτη που πρέπει να παρακολουθείται από όλους τους e-mail marketers, καθώς παρέχει σημαντική πληροφόρηση για το ποσοστό των ανθρώπων που επιθυμούν να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας ή με το brand σας. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις ανάλογα με την δραστηριότητα, ωστόσο ο μέσος όρος υπολογίζεται στο 2.62%, σύμφωνα με την πλατφόρμα marketing Mailchimp.

Στην δραστηριότητα της εκπαίδευσης, για παράδειγμα ο δείκτης Clickthrough rate υπολογίζεται στο 2,90%, ενώ σε δραστηριότητες Συμβουλευτικής, το ποσοστό αυτό υπολογίζεται σε 2,49%.

Σας φαίνεται κάπως μικρό; Υπάρχουν τρόποι βελτίωσης του ποσοστού, όπως τα «πετυχημένα» Θέματα στο e-mail και ένα ξεκάθαρο Call-to-action.

2. Conversion Rate

Τι σημαίνει Conversion Rate; Είναι το ποσοστό όσων έλαβαν το e-mail, έκαναν κλικ σε κάποιον σύνδεσμο και ολοκλήρωσαν μία επιθυμητή ενέργεια, π.χ. κατέβασαν την Βεβαίωση Παρακολούθησης / το Πιστοποιητικό τους.

Πώς υπολογίζεται: (Πλήθος ατόμων που ολοκλήρωσαν την επιθυμητή ενέργεια ÷ Πλήθος e-mail που έχουν παραδοθεί) * 100

Παράδειγμα: Αν από τα 750 e-mail που παραδόθηκαν, οι 100 παραλήπτες κατέβασαν την Βεβαίωση Παρακολούθησης / Πιστοποιητικό τους, τότε το Conversion Rate είναι 13,34%

Δηλαδή: (100 παραλήπτες κατέβασαν την Βεβαίωση τους ÷ 750 e-mail) * 100 = 13,34% conversion rate

3. Bounce Rate

Τι είναι το Bounce Rate; Είναι ο δείκτης που δείχνει το ποσοστό των e-mail που δεν ήταν δυνατόν να παραδοθούν στον παραλήπτη (π.χ. η διεύθυνση ήταν γραμμένη λάθος).

Πώς υπολογίζεται: (Το σύνολο των e-mail που ήταν αδύνατον να παραδοθούν ÷ Το πλήθος των e-mail που στάλθηκαν) * 100

Παράδειγμα: (4 e-mail που δεν παραδόθηκαν ÷ 754 e-mail που στάλθηκαν συνολικά) * 100 = 0,53%

4. Social Media Sharing Rate (Unique και Total)

Τι είναι το Social Media Sharing Rate; Αναφέρεται στον αριθμό των χρηστών που κοινοποίησαν σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο. Στο e-vevaiosi.gr έχουμε δύο εξειδικεύσεις για να σας βοηθήσουμε να έχετε καλύτερη εικόνα της παρουσίας σας στα κοινωνικά δίκτυα:

Social Media Sharing Rate – Unique

Ο δείκτης Social Media Sharing Rate – Unique περιλαμβάνει τους μοναδικούς χρήστες που έκαναν μία ή περισσότερες φορές κοινοποίηση της Βεβαίωσης Παρακολούθησης / του Πιστοποιητικού τους σε κάποιο κοινωνικό μέσο και δεν επηρεάζεται από το πλήθος των κοινοποιήσεων που πραγματοποιήθηκαν από τον κάθε χρήστη. Αν για παράδειγμα από τα 1000 e-mail που παραδόθηκαν, οι 100 παραλήπτες κοινοποίησαν, ο δείκτης Social Media Sharing Rate – Unique θα είναι 10%.

Ο δείκτης Social Media Sharing Rate – Unique εστιάζει στο πλήθος των χρηστών και χρησιμοποιείται για να μετρήσει το engagement.

 

Social Media Sharing Rate – Total

Ο δείκτης Social Media Sharing Rate – Total, αντίθετα, εστιάζει στο πλήθος των κοινοποιήσεων για καλύτερη εικόνα του αριθμού των προβολών του brand σας σε κάποιο κοινωνικό μέσο. Αν για παράδειγμα από τα 1000 e-mail που παραδόθηκαν, οι 100 παραλήπτες κοινοποίησαν κατά μέσο όρο από 2 φορές ο καθένας (θα έχετε δηλαδή 200 κοινοποιήσεις), ο δείκτης Social Media Sharing Rate – Total θα είναι 20%.

Ο δείκτης Social Media Sharing Rate – Total εστιάζει στο brand σας και χρησιμοποιείται για να μετρήσει το brand awareness.

5. Open Rate

Τι είναι το Open Rate; Το ποσοστό των ατόμων που έχουν ανοίξει το συγκεκριμένο e-mail.

Πώς υπολογίζεται: (Μοναδικό σύνολο ανοιγμένων e-mail ÷ Πλήθος e-mail τα οποία στάλθηκαν) * 100

Παράδειγμα: (400 μοναδικά ανοιγμένα e-mail ÷ 800 e-mail σε σύνολο) * 100 = 50% open rate

Το Open rate αποτελεί έναν πολύ σημαντικό δείκτη, ωστόσο οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να εστιάσουν περισσότερο στην βελτίωση του click-through rate.

Θα πρέπει να θυμάστε πάντα ότι το open rate μπορεί να οδηγήσει σε παραπλανητικές μετρήσεις, διότι ενέχει έναν περιορισμό στην ακρίβεια των μετρήσεων των e-mail που έχουν ανοιχτεί: Τα e-mail μπορούν να καταμετρηθούν ως ανοιγμένα, μόνον εφόσον ο παραλήπτης παραλάβει και τις φωτογραφίες που εμπεριέχονται σε αυτά. Πολλοί χρήστες, όμως, έχουν ενεργοποιημένη την επιλογή image-blocking, κάτι που σημαίνει ότι ακόμη κι αν ανοίξουν το e-mail, δεν θα συμπεριληφθούν στο open rate. Αυτός ο περιορισμός του δείκτη οδηγεί σε υποεκτίμηση των πραγματικών μεγεθών.

Ένας τρόπος για να εκμεταλλευτεί κανείς αυτόν τον δείκτη, είναι να τηρεί αρχείο των open rates που είχε σημειώσει στο παρελθόν, κατά την αποστολή e-mail στο ίδιο κοινό. Εφόσον η συμπεριφορά του κοινού παραμένει σε γενικές γραμμές σταθερή, μία σημαντική αύξηση ή μείωση του δείκτη, μάλλον δείχνει κάτι.

6. Click To Open Rate – CTOR

Τι σημαίνει Click To Open Rate; Είναι το πλήθος των μοναδικών κλικ σε σύγκριση με το πλήθος των e-mail που ανοίχτηκαν (Δείτε και το Open Rate). Χρησιμοποιείται συνήθως ως ένδειξη της αποτελεσματικότητας του e-mail, του σχεδιασμού και του περιεχομένου του.

Πώς υπολογίζεται: (Μοναδικά κλικ ÷ Το πλήθος των e-mail που έχουν ανοιχτεί) * 100

Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι από τα 750 e-mail που παραδόθηκαν, οι 250 παραλήπτες άνοιξαν το e-mail σας. Από αυτούς τους 250 κλικ σε έναν σύνδεσμό μέσα στο e-mails σας έκαναν οι 200. Αυτό σημαίνει ότι έχετε ένα CTOR 80%. Το 80% ακούγεται εντυπωσιακό, ωστόσο για να οδηγηθείτε σε ασφαλή συμπεράσματα θα πρέπει να αξιολογήσετε και τους υπόλοιπους δείκτες.

(200 Μοναδικά κλικ ÷ 250 e-mail που έχουν ανοιχτεί) * 100 = 80% Click-to-open rate

Δείτε σε 1 λεπτό πως θα σχεδιάσετε

τη δική σας Βεβαίωση Παρακολούθησης